我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2007-07-17

Origami




o·ri·ga·mi (ôr-gäm)
n. pl. o·ri·ga·mis
1. The art or process, originating in Japan, of folding paper into shapes representing flowers and birds, for example.
2. A decorative object made by folding paper.


記得細個
好鐘意摺紙

不知大家有無試過呢
特地到文具店
買D花花綠綠的正方形紙回來
上面的包裝還寫滿日本的


一切在位
但到真的開始摺紙時
卻又做不到了

其實也不算是很複雜
問題在於我經常看不明白書中的
指來指去的 "->"



@@" 很灰心呢
爸爸只懂教我摺共益金的那個塔
我到現在也摺不出一隻小動物
結果變成小時一個小小的遺憾

到了現在
我還是對 Origami 有點興趣的呢
不知有沒有高人可以相助呢 ^^

*****


Extra: Top Origami Models

2 則留言:

clarie 說...

我摺紙都好差,永遠跟住果d 紙上面既instructions ,去到某個step就唔知點算.....

就算有人教我摺,一排冇摺就會唔記得..曾經都識摺過龜呀,玫瑰,紙鶴,盒...而家全部都唔記得lu...haha

Kin 說...



識摺咁多
已經係到達STAR的級數了

我這種嘍囉都係唔好出聲 ^^"