我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2007-07-08

先生,你有硬塊

上星期六放了工
和友人到了工作附近的地方做腳底按摩

我很少去做按摩這玩意
皆因自己一向不太喜歡被人服侍的感覺
而且我出奇地怕癢又怕痛
別人一碰我就會覺得很癢

不知算不算幸運
每次接持我的師傅都是很認真的人
每一位也會大談給客人消除疲勞的光榮
而這次的 Flora 師傅也不例外

按摩的時候
友人們都愛睡覺
或許的我太怕痛吧
在腳板被大力擠壓的情況下
我就怎樣也睡不著

正當師傅推到我的小腿時
我就感到一陣很大的痛楚
不禁輕輕的叫了一聲
身體扭作一團
很狼狽

豈料師傅說了令人更加尷尬的話
"先生,你有硬塊“

我呆住了
真沒想到 "先生“ 和 "硬塊" 兩個字竟然可在同一句字上出現
(而裏面又沒有 "太太“ 的 ^^")
一聽到"硬塊“, 就聯想起乳癌
腦裏立即浮現千嬅在 "天生一對" 時的樣子
很想立刻問問她 "那麼是第幾期呢?“

我當然沒有
但這個詞語足以把友人都嚇醒了
我想了一會
就問:"那,怎麼辦?“

師傅從容不迫的回答:
“不要緊,等我聲你 '捽散佢‘ !!
呢D工夫真係唔易做架,
唔係話讚自己呀,
係要有返咁上下功力先 '捽得散‘ 架!"

我也不懂怎樣回答
唯唯喏喏的說了句:"哦“
便由她繼續
接著來的也是酸痛
我不停的對自己說 "先苦後甜“ 才 "過關" 了 ^^"

事後一星期
到了今天小腿還有點痛呢
希望捽散左真係有幫助啦 ^^

腳底按摩真是個不錯的經驗
大家有無趣試一試?

2 則留言:

匿名 說...

腳底按摩都按埋小腿? 可能真係可以去吓水腫, 通淋巴喎... 好多年前試過一次咋. body massage就以前成日去做.

Kin 說...

我諗..
可能個正式的名唔係 "腳底按摩" 都未定

除左小腿
仲可以按摩埋膊頭喎!!
不另收費 ^^

仲要係男按摩師按女客人的 haha
我都係好耐先試一次
見識少 ^.^