我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2007-05-02

Unicycle



偶然按按 沈沈 舊的網址,
見到這個很厲害的女孩又玩 Unicycle!

我想起以前有兩位仁兄在喇沙玩這個獲獎無數
究竟和她比較是誰勝呢??

******

因為呢件事,
忽然醒起,
前幾天...

K:阿賢近排點
V:佢下年結婚啦喎!!
K:係咩? 咁開心? 乜佢唔係做神父咩??
V:係.... 牧師,可以結婚的~
K:O~~ 那多好...

沈沈 ,你想他會不會邀請我們呢?
之前我不相信,但連 Kallee 也會的話,
誰不會呢? ^^ haha~

2 則留言:

Shum2 說...

冇所謂啦。^^
正所謂海內存知己,天涯撥個"輪",一個"輪"就隨傳隨到了。

乜我有舊的網址咩?連我也不知道呢。

Kin 說...

你無P字O個個網址呀~~ ^^

隨傳隨到!!
係咪即係

"知己可以無限分手
然而分開不久 亦隨傳隨到
這種摯友 誰又忍心踢他走" ?

haha~ yeah ^^