我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2007-05-30

獻世

我一向都是地鐵的忠實擁護者
每天也至少搭兩遍

每天放工
我都經過中環站的入閘機

有一天
我看到這個


到昨天
我又看到這個


今天
還未復完


服務水準太低了吧.....
我想 Reboot 就可以解決了...

整不好也沒問題
關掉它就可以了
為什麼要放在這裏 "獻世" 呢??

唉~

2 則留言:

匿名 說...

我阿哥都話"自己樣衰都所謂﹐但唔洗話俾全世界知"(佢講緊化妝)

GapLo 說...

又是那 Windows BSOD 畫面 (仲要個 screen 細出唔晒)。

建議購入 地鐵公司 (0066.HK) 作對沖。XD