我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2007-05-11

Invisible Man

相信自己看到的東西嗎?
看看這個video,
你可能會有新的看法..

片裏的男子是一個讀電影的學生,
魔術師對他說因此他很容易想像看到隱形人...


魔術師叫 Darren Brown,
在英國也頗有名氣的,
他是一個不信神蹟的人,
維基裏面也寫他曾表演給主教看,令主教誤以之為他有神力,
同一時間亦令不信神的人改變.

*****

片中的人因為看很多電影才會易被引導,
maddog, bonnie表表 要小心點啦 ^.^

2 則留言:

cOcO 說...

明珠台深夜時分曾播過這位人兄的"表演",佢抽左一張啤牌叫d學生估係咩,我係電視側邊一齊估,突然個腦就浮左隻階磚4,結果真係階磚4我同D學生都估中左!!

b for bravery 說...

哈哈!我都好想睇到"隠形人"呀!
但係愈想睇到就愈睇唔到囉!
如果佢用"周星星” d 戲內人物或地道d既角色
我會睇到"隠形人"的機會高d啦!