我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2006-07-12

能夠成為XX, 也算是一種緣份

上星期一...

媽: 仔, 我聽晚去飲, 唔返來食飯, 你同老豆食啦
堅(不悅): 唔... 咁即係唔煮飯囉... 咁... 我唔返來食啦
媽: 唔好咁啦, 能夠成為父子, 都算是一種緣份丫~
堅: @@~ (講乜呀)

良久...

堅: 媽, 我諗其實你聽日應該返來食飯
媽(不悅): 都話我去飲咯~
堅: 唔好咁啦, 能夠成為夫妻, 都算是一種緣份丫~
媽: @@~

結果係....
第二日老豆食自己 :P

1 則留言:

匿名 說...

你兩母子真係有情有義有故事....