我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2006-07-14

柒海奇談之留住奇蹟

From GTalk, 未經修改 :P

Gaplo:
poki (05:31 PM) :
請問你今晚會唔會去?
GapLo (05:31 PM) :
你都會 ?
poki (05:32 PM) :
本黎會, 現在去唔到. 你去唔去? 如果去, 可唔可以幫我同佢地講聲唔好意思.


Gaplo: 唔去喇佢,驚左你呀應該

Kin: 好多個去字喎佢句野, 但係都係唔去 XD

Gaplo:
GapLo (05:33 PM) :
點解咁呀
poki (05:33 PM) :
我的 con 裂開左, 現在係盲妹.


Kin: 哦~ 可以玩得gtalk 就唔死得人啦

Gaplo: 佢玩 ICQ

Kin: 咁呀, 叫ling 姐頂佢啦 xDDDDDDDD

Gaplo: 嘩,屌,叫到佢都可以係一個奇蹟 XD

Kin: 你相唔相信奇蹟 XD

Gaplo: 若果我一生人可以遇到一個奇蹟,我唔希望浪費左呢個 quota XD

Kin:
XDDDDDD 你又o岩喎,
有兩個的話...
都係咁話 XD

Gaplo: 咪臭係 XD

沒有留言: