我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2004-07-17

Comments...

Actually I am more than welcomed if any of you who visited here can leave me some comments.
agree or disagree, you are free to say in this blog :p

2 則留言:

匿名 說...

其實我係想post comment on --AO的沖擊--, 但係唔知點解click唔到..
在我們這些還算是entry position既階段,我諗薪金唔可以用來衡量以後事業既成功既.最緊要係知道自己應該行咩路,有左目標就會好好多...
好過我丫,連目標都唔清楚....haha..無論如何..努力la..我相信今日你既努力一定唔會白費既,,,

Clarie*.*

Kin 說...

使唔使我幫你搬番過去? ^^

我都係諗下jei ^^
其實諗下係正常的, 如果見到人地成功一d感覺都無的話
就好明顯有d缺乏鬥志了..
你說是嗎? ^.^