我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2004-07-14

3 Play

兩個男仔追一個女仔
一日女仔話去旅行
男仔諗住俾個驚喜去機場送機
見到的郤是兩個人拍住拖去

俾著你, 你點睇??

a. 好正常啫, 個女仔無乜必要同任何人交代, 講大話呃你就梗架啦
b. 燥哂, 想即刻去鬧臭佢
c. 心淡, 但仍抱一絲希望 (唔, 一定係同個男仔分手前的最後一次)
d. 事已至此, 分手, 再見亦是朋友

除左 c , 其他想法我都聽過, 件事係點見仁見智, 呢度public blog, 我都唔會亂咁講野

但係有一句說話好適用, 無論同當中任何一個講都好...
"對別人仁慈即係對自己殘忍"

我非常之feel 到, 你唔咁做就注定受傷害!

除非你係聖人啦, 響往o個種...

"喜歡你讓我下沉 喜歡你讓我哭
能持續獲得糟蹋亦滿足
喜歡你待我薄情 喜歡你為人冷酷..."

如果係咁, 我只好對你講句: "你! 你犯賤!"

4 則留言:

GapLo 說...

e. 事已至此,完全失望,做返朋友?! 有些少難度喎!

Kin 說...

難係難,
但佢似乎係咁樣諗
傻仔來架 :p

GapLo 說...

其實點界定係唔係人地男友呢 ?! 又無得註冊喎 !
可能真係同你上埋床都唔當係一回事 !

Kin 說...

即使係如Kevin所講, 都唔應該囉
唔係唔可以去, 只係o係唔適當時候做唔適當的事