我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2007-02-24

只需宣傳就可以了!

今天剪過頭髮,
Pink 忽然打來說要吃飯,
還剛好在附近,

好,你行運鳥~~ ^^

談話的內容當然又是胡扯,
需知道小弟的作用在 Pink 心中與哈哈笑袋無甚分別

沈沈是用來交托重任的,
堅仔就是用來講笑話,或爛Gag的,
分工明顯,各擅勝場 ^^"

談到某處,Pink 說
P:得啦,知道你和沈沈都是好的了~~
K:對對對,實力是有的,但沒人欣賞,我想就是欠了一點宣傳,Publicity 是很重要的嘛。
P:車~ 唔識宣傳自己的在社會裏就是最失敗的一群呢!!
K:@@~ (被說中了)

有好的東西就是要宣傳的麼??
是不是要像「突手」一般在地鐵裏表演書法??

回家後就在想,
如果沈沈真的做這樣的宣傳功勢的話會是怎樣的呢??


我是一個好老公!
沈沈
中學教師
2007年2月


又或者係咁....



嘩,好難受 XDDD
我又在胡思亂想~
算了,還是做好自己的本份吧 ^^"

4 則留言:

Shum2 說...

或者係咁......

我是一個Star!
沈沈
中學教師
2007年2月

雖然Star唔係成日都需要講出口。^0^

匿名 說...

老師,可唔可以話自己係一"粒"Star?謝謝你沈沈!

大角咀坐館 說...

他是Carving Star﹐簡稱挑那星。

我通常跟學生講﹕Star是也﹗
古文不需要量詞呢﹗

NicoVA 說...

堅仔就是用來講笑話,或爛Gag?
真的嗎?
下次見到你講多d 先..:p