我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2007-02-15

反高潮

反高潮

歌手:陳奕迅 | 作曲:陳奕迅
填詞:黃偉文 | 編曲:王雙駿 for double c music group

這秒鐘 十分感動
接下來 只可以更加激進
如若要平庸 十一分的平庸
微笑 大笑後必須發瘋

動不動 就很感動
縱壞時 生死也懶得起哄
娛樂再無窮 但本質都雷同
矛盾漸進就已是沉淪

*如何留得住高潮 一招了 太過少
 靈與慾已升級了 怎可再跌落寂寥
 這十八層怎麼跳 (這道斷橋即管跳)*

敵不動 自己不動
厚面皮 一刀刺進都不痛
危難中兒童 撞冰山的郵輪
難煽動我又滿面愁容

REPEAT*

不清楚 怎麼縱壞了
不得了 想得到 得到了嫌少
這一秒 只知多麼需要

REPEAT*

心不死 我最多情感漸失調 糟了
最近連高潮都停不了 連高潮都煩擾


很久以前的歌。
中學時代去唱K經常聽到草同林家濠之類在點唱,
大家都係打算找難度高的歌對著幹,
大概都沒有把注意力集中到歌詞上。

如前所說,
最近聽番EASON最初的歌,
呢首就係其中之一,
呢個咁英文化的歌名其實幾吸引到我注意 (沈沈如果呢個詞語唔係來自英文 Anti-Climax, 請糾正我 ^^")
但聽來聽去似乎也不明白當中某些部份的意思,
直至星期一收到 Gaplo 的電話...

G:喂今日得唔得閒
K:做咩事
G:買野囉~ 愁人節!
K:係喎!

出到去,
去老地方,
先食飯再作戰...

K:不如送花啦~
G:買過啦!
K:朱古力丫!
G:都買過啦!
K:下,可以再買嘛... ~ ~"

這秒鐘 十分感動
接下來 只可以更加激進....

娛樂再無窮 但本質都雷同
矛盾漸進就已是沉淪


K:咁買乜野?
G:唔知呀
K:上次D佢滿意嗎?
G:佢話唔夠閃,要閃D的,今次想買耳環~
K:咁咪買囉,唔使咁苦惱O既樣
G:唔係,係無心機,因為次次都係我買
K:咁呀,可唔可以唔買呢今年,驚喜喎!!! XD
G:你話呢~
K:無野,當我無講過~ ^^"


危難中兒童 撞冰山的郵輪
難煽動我又滿面愁容



不清楚 怎麼縱壞了
不得了 想得到 得到了嫌少
這一秒 只知多麼需要 留得住高潮...


有一點領悟了....

其實我也認為情人節買份禮物是很應該的,
但是這種 “驚買錯“ 多過 “想買對“ 的心情,
在情人節的前夕,

真的真的真的
是反高潮呢....

3 則留言:

匿名 說...

堅你幾時介紹d還會買禮物既朋友俾我識??

GapLo 說...

無送過花,從來都覺得係被人呃。今次有野收!XD

匿名 說...

恭喜晒