我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2007-02-08

我會隆好呢個胸!



04/02/2007
文: 雷龍

自從特首曾蔭權振臂一呼拋出擲地有聲的競選口號之後,「我會做好呢份工」頓然成為城中最熱門的人氣口頭禪。煲呔個人魅力蓋過另一位特首候選人巴士阿叔,競選口號則力壓其金句「你有壓力、我有壓力」。
「我會做好呢份工」大有可能成為今年家家戶戶貼在牆上的賀年揮春,而且在人人爭相效尤之下,曾氏口號在坊間衍生出多個版本,個個勵精圖治,社會一片和諧。不同版本茲錄如下——

地盤工:我會鑿好呢個窿!

肥師奶:我會煮好呢餐!

麻雀腳:我會打好呢隻東!

便秘漢:我會出好呢個恭!

經紀陳:我會賺好呢個傭!

祈福黨:我會博好呢個懵!

蠱惑仔:我會紋好呢條龍!

一樓一:我會做好呢隻鳳!

私鐘妹:我會出好呢個鐘!

女明星:我會隆好呢個胸!

平民百姓固然受到曾蔭權激勵啟發,盡情發揮小宇宙,香港欣欣向榮,未到年三十晚,全人類賣懶。甚至乎,官場政壇亦紛紛以煲呔為師。

即以每周一鑊的福局局長周一嶽為例,由於撞板多過食飯,防範蚊叮蟲咬的瘟災疫症經常受到詬病,所以他的座右銘乃是:我會捉好呢條蟲!

至於財政司司長唐英年,十分無奈地,因為曾蔭權企圖利用減稅收買人心,孤寒財爺被迫割肉還富於民,他咬緊牙齦吐出悲壯的一句:我會忍好呢個痛!

想做特首的梁家傑不必多說了,他也受到對手煲呔感染,不斷自我勉勵:我會發好呢個夢!

當然,長毛梁國雄是誓死反對梁家傑參選的,到處踩場抗議,因此長毛也有口號:我會發好呢個瘋!


P.S: Found some more on the net :P

氣功師:「我會發好呢次功!」
八達通公司:「我會整好八達通!」
天文台:「我會測好呢個風!」
整容醫生:「我會隆好呢個胸!」
鐘錶師:「我會整好呢個鐘!」
廚師:「我會爆好呢碟蔥!」
麻將腳:「我會碰好呢隻東!」
xx公司的專業員工:「我會五點九就鬆… …」

果然係一個好口號!

1 則留言:

匿名 說...

草追加 -
爛賭鬼:「我會輸到褲穿窿!」
酒吧女拳手:「我會搖爆個骰盅!」
賴床的人:「我會打爆個鬧鐘!」
孤獨老人:「我會冇仔女送終!」
死仔包:「我會小七你祖宗!」