我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2007-01-25

隨遇而安

我知道有D朋友仔好唔鐘意有D咁想法的人,
但我就是我了。
越來越覺得自己的性格好難改變。

以前不是這樣想的啊。
以前總是很相信自己能完全改變一些事
現在就明白不是所有事去爭取就會成功的

以前是這樣的:
我不夠細心? 粗心大意??
不~ 今日大意是昨天不夠訓罷了。


現在呢:
我粗心大意?
是啊 ~ 無計啦,
但係我個人真誠嘛 ^_^


好像現在的我比較好呢! hehe ^^"

所以... 萬事都隨遇而安吧~

2 則留言:

cOcO 說...

好耐冇黎~你個blog多野睇左同埋靚左!!
如果我識得隨遇而安就好了,咁就會好易滿足又開心,係咪人越大就越容易睇得開架??

匿名 說...

I am one of the fd who hates you having this attitude is me. Haha...

Understand that it doesn't mean you are pessimistic or not aggressive.

But why can't you just try to see the result? The result might turn out to be amazing and wonderful.

You learn something though it might not be a great experience after you tried. However, " sweet ain't sweet without bitter". If you don't have " bitter", how will you know / taste the sweet when it comes?