我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2006-11-16

找話題

有時覺得,好難啊!

其實對著很要好的朋友,
或喜歡的人,
話題自然出現,
因為你有很多東西想他/她知道嘛~

其實
上至看書,運動,電影,電視劇,IT問題
下至無聊笑話,甚至爛Gag,我也不介意談

但對著認識不太久的,
又或很久很久不見,
總是擔心別人覺得你的話題無聊,
又或者覺得別人會不感興趣,
又或者有些事情根本不想分享,
此時,傳說中的 Dead Air 就出現了!!!

我是很很很害怕 “死空氣“ 的,
沒有話說的時候時間會變得很慢,
別人看著你,看看你下秒鐘會做什麼的感覺,
很恐怖呢~~~~ ><

話說回頭,
我係O個種如果明知有 Dear Air 就寧願唔走過來答訕的人,
我係咪仲恐怖呢 hahahaha

2 則留言:

GapLo 說...

你條野好多野講架喎 ! 搭訕怪 ! XD

匿名 說...

你條野咁勁識講野? XD