我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2006-08-23

喂...

「喂﹖」
「你好先生,我叫xxx,是Sxxday打來,先生你是否9xxx-xxxx的機主﹖」
「係,點﹖」
「無,我想同你介紹一個最新的優惠計劃,月費加$30就可以發一百個短訊…(下刪字
若干),你有沒有興趣join﹖」
「哦, 對不起,我而加唔得閒,不如你俾你手提電話號碼我,我遲d打翻俾你啦。」
「喔,對不起,我地唔可以咁做。」
「你都唔鍾意d人亂打電話俾你吧﹖」
「喔,係,喔。」
「咁你明我意思啦。」(收線)

(reference from another blog)

沒有留言: