我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2010-09-29

不受歡迎的技能

和朋友 T 食飯通常都是愉快的事~
這位朋友 T 也是個非常了解小弟的好朋友~
她(向自已的未婚夫)說:「
 你唔好同佢拗啦~
 佢最叻就係呢樣!
 佢對呢 D ARGUMENT 好熟的!」

對,我是對呢種ARGUMENT 很熟的,
但熟唔代表我是錯的嘛 @@“
也不代表我是 「食餓飯無事做」 「搵交嗌」 的人~

我通常討論都是因為我想對件事更清楚
我對於「拗嬴 」其實係無乜滿足感的
反而我是很想聽和贊成其他人的講法
所以今日我先會停左一秒 「呀~~~~」
諗左一諗我係咪可以贊成他的講法~

但從中學時代看過 李天命 叔叔我就明白
世界上很多 似是 又而非 的理論
Ephes 今日講的就係其中一種典型的 Fallacy,
其實我講去超市買野的例子勉強都算係一種 Fallacy,
至於詳情,

筆者取材中
明天續~

沒有留言: