我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2010-09-20

做節


今晚,到了將軍澳做節。

********

飯後,姨媽說:「堅,送婆婆回去吧。」
我想,當然無問題,席上所有人都位將軍澳,我唔送,還有誰~

在地鐵上,
婆婆不停地「哦」我~
「哎吔唔好送啦,都唔順路,你過兩個站好走啦~」
由上車「哦哦哦」到落車,落車又「哦哦哦」到佢門口
聽到好唔好意思~

有時真係唔明老人家係點諗
婆婆一定係覺得自已阻住D後生仔
「哎吔,你地忙丫嘛,陪我搭車又貴。。。」
唉。。。 究竟係佢自已咁諗,定係我地令到佢咁諗呢。。。?

表面上開開心心的做節
又有仔女又有孫又曾孫又剩
唔細心留意都唔發覺其實只得一半人出席
我諗其他人係特登唔叫的
「唔好叫啦,見到都眼冤~」
婆婆一定係咁樣講

返到屋企門口
婆婆話
「都係你做呀妍中最抵養~」
老人家都係口不對心的
明明都係想人陪又𠵱𠵱哦哦 @@"

*********

回家路中
心𥚃總是納悶
點解會去到咁遠做節?

其實車上已經問了婆婆
哈~ 佢又答到架喎
「呢~~ 你呀姨媽話有贈卷送隻雞喎~」
完全証明其實婆婆仲好清醒
唔清醒的反而係另有其人~~~

<破事兒﹣做節>劇照


做節,真係大開眼界


(好懷疑呢篇野其實係唔係可以上 Facebook 的,但係唔理,我出名係憤青 XD)

沒有留言: