我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2009-03-06

尋寶

在決定要按下 New Post 的時候
我在問自己
「還有人在看嗎? 連自己也不來這裏了~ 」

不打緊
因為一些原因
回來看了些舊的Post
原來寫過的東西重看是這麼有趣

有時間再寫寫吧

剛剛看了Cyprus and Chris的post
執筆之時

從 C 的口中得知
他們已成陌路了 @@"

也不能算是說是誰的感覺是特別準
總之那時大家就覺得他們有點不對就是了...


現在回看
如果我們幫他們一把
事情會不會有不一樣的結果

人們都愛說
「乜都如果,呢個世界就無乞兒啦~」
我不贊成


有很多時候悲劇的發生

和人們的坐視不理是息息相關的!


I mean, YOU CAN QUOTE ME ON THAT! :P
one more thing, I hope this blog stays forever :P

10 則留言:

匿名 說...

Hello,

I'm long time have not been here as well, How a you.

Will always visit, if I remember ^^

Kin 說...

welcome :P

呢個世界有subscription 呢樣野真係好呀呵 ? :P

Kristie思思 說...

我一路有看架, 都知你好耐無POST鬼咁懶啦~

Shum2 說...

google的subscription, 一大發明.

匿名 說...

我都只幾個blog,都有同一個疑問

Kin 說...

咩疑問 @@"???

l.minor 說...

我重有睇架! 寫多啲野黎睇下啦!

GapLo 說...

你都係轉行寫 Twitter 吧啦。XD

匿名 說...

haha...when i want to find my blog in gmail, i find yours!

Garfei 說...

haven't visited ur blog for long, if not seeing the link at ur facebook about our game @ W's house, i'd surely miss ur posts...

fully agree that it'd be interesting when u read what u've written in the past...so for my benefit (yeah, i can refer to ur blog for the interesting stuff)...KEEP BLOGGING!!!!!