我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2007-03-25

香港國際電影節網上筆記連線

Link

這是個集合了有關電影節 Blog Post 的網呢~~
對電影愛好者真的是好地方~

我常常都想看多些電影,
只是身邊的朋友你都沒有太大興趣 (表姊我不是在說你 ^^)

謝謝 Mad Dog 把我的 Post 也加上去了,
即使我還未去過電影節!!! hahaha

放心,8號我真的會去看的 ^^
"The Painted Veil" 你要等我呀 ^^"

2 則留言:

b for bravery 說...

我要多d 揾你去睇戲先得啦!
表表,不如你都加入bc@insight pass嘅行列啦?!

NicoVA 說...

我係你戲友黎ga

8號有好多人陪你睇ga