我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2006-10-01

At17 SingSingSing 演唱會




At17 - 大開眼戒






Visit the photo album of the concert

結果都係一個人去睇呢個Concert,
堅仔你的人緣也是不外如是吧...

講番個Concert,
音樂質素與唱功都是一流
無論係自己的 The best is yet to come, Madonna 的 Ray of Light, 到 RadioHead 的 Creep,
他們的音樂選擇是沈悶的樂壇所需要的 ^^

對我來講,
At17 演唱會絕對係「一生人一定要睇的演唱會」呢張List 裏面其中一個Item :P
Hope they do one better next time :P

3 則留言:

匿名 說...

只是時間不對啊~有機會一齊去聽concert啦~別胡思亂想啊!

Kin 說...

haha thx la I'm ok wor. ^^

its really a nice concert,
sadly you miss it,
and so do everyone else ^^

匿名 說...

噢~~ 真係太可惜喇!!
我都好想去睇呀...最終我都係因為準備去上海嘅嘢太忙去唔到!! 唯有下次佢地再開演唱會先再去啦~~ 仲有我都發覺係無人同我去睇at17呀 ^^!