我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2006-10-20

我們, 他們.. 1

今天早上如常返工

到了東涌地鐵的扶手電梯,
看到一團人站在前面, 不分左右的站著,
這種企法, 一看就知道是遊客

久缺耐性的我其實是想叫他們讓一讓的,
我的做法通常都是會大聲的行近,
通常他們發覺我的腳步聲都會"醒水",
讓出左面的通道給我通過,
這一招, 萬試萬靈.

一如所料,
眾人聽到我響亮的腳步聲,
向後一望,
看一看我,
但他們竟然不以為然, 繼續站在原地... 有講有笑..
心想: "唉, 一定是大陸客 ><"..

地鐵的指示版正寫著 "列車即將開出",
心急的我只好站著等待,
待一離開電梯便立即一個箭步上車,
走到自己平時習慣坐的一卡.
心裏想著, "你地千祈唔好過來呢邊呀.."

想著想著,
他們的聲音已經由遠至近... ~ ~"

(待續)

1 則留言:

匿名 說...

一般黎講..我急既話就會叫人借借
叫兩聲佢唔借我就會躁...一邊唔該一邊迫過去 =P