我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2009-08-17

It could have been....

「呀~ 如果那時這樣做,那可能就不一樣了。」
我們都常常這樣想
出現的次數多得連我們自己也記不清楚

失戀時會想之前對她好一點那就...
比賽後又會想那一球如果小心一點就....
就連走左班車我們也會想,要是之前行快一點....

但事情其實是否這樣呢?
我想了很久也想不到答案
有趣地
有天我好像從爸媽找到了點啟示 ^^

****** 

話說最近爸媽都退休鳥
我的朋友都很有心(爛賭 ^^")
嚷著要來陪他們打牌

打了一會我發覺爸媽打麻將時很愛做一件事
就是在打完一鋪之後都鐘意玩「案情重組」....
當有人說食糊時他們就會回想之前摸牌的過程,看看是誰犯錯了

經常都出現類似的對話...
媽:拿~ 你之前唔「上」佢咪無得自摸囉!
爸:邊度係~ 我唔上我摸佢o個隻,你摸乜野丫
堅:errr..... 二筒 @@
爸:我摸二筒叫糊打白板啦,佢咪碰囉,都係佢自摸
媽:係咩,咁之前如果我打發財又點呀
爸:下,你打發財我碰喎,咁仲衰,你出沖啦~~~ :D
媽;@@~

講完一輪,
十居其九都係結論就係點都係會輸的

******

打左幾圈
聽左幾次之後
終於有點明白鳥

母親大人就是和我平時一樣在想,
要是咁咁咁,我就唔使輸鳥
但有時尋根究底未必是最好的決定
了解到現實的殘酷可能會令人更不高興

事實上我們覺得的 It could have been...
好多時只是個一箱情願的想法
實情可能根想像的相去甚遠

當你行快一點去追那班車時
可能又出現其他情況阻慢了你....

當你以為你改變打法就會win的時候
又有可能對手其實未出盡全力....


所以...
下次我們再有這種想法時,
還是別要去想要尋根究底,
留在這個浪漫的想法裏,
或許我們會比較高興呢.....

1 則留言:

Kristie思思 說...

堅先生又長大了~