我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2007-10-21

The Book of Answers



前幾天經過書店
聽到上次朋友 T 介紹的 The Book of Answers~
看到很有趣就買了~

其實本書的原理都幾低能 ^^"
用的方法就要“很誠心的“拿著書,
想著問題
“到適當時候“就打開其中一版
便會發現一個簡單的句子
那便是你要知道的答案了

玩味成份都幾重
但只要不太認真對待的話
玩落都幾搞笑

例如我問
「會唔會好快又加人工?」
佢答 「You will find out at the right moment!"」
鬼唔知咩 ^^"

之後那天拿了回公司讓同事玩
豈料他們比我更低能
拿著它不停的問一些無聊問題
「今天的午餐會唔會準時呢」
「究竟呢個Bug我今日解唔解決到呢」
仲係要好誠心咁喎



那天開會
堅:你覺得你29號做唔做得完?
同事:唔... 得掛,你拎本 The Book Of Answers 來等我問下佢先~~

真係一山還有一山低 XD

3 則留言:

匿名 說...

咁你有冇問過我幾時可以有無限金錢唔駛再做?

Mandy 說...

我5,6年前買左呢本書...我0個本係黑色硬皮版本....玩玩下覺得好邪 =_=" 哈哈哈哈, 而家收埋響書架一二角...佢0的答案係好無稜兩可的有時

匿名 說...

我都有一本,不過好耐冇揭過了