我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2007-10-10

送禮.自用

舊年老豆的生日,
送了這個


iPod shuffle

今年生日,
進步了,
送上最新的 iPod Touch!


借用了一天,感覺是很浮誇,功能太好了!! ^^"

話分兩頭,
爸爸有新機用之後,
那部 Shuffle 就是我的了 hohoho~~

所以對我來說,
那部 Shuffle 是很昂貴的,
要好好珍惜呢 ^^"

3 則留言:

b for bravery 說...

這果然係送禮自用嘅佳品!!!

舊年生日,你也送了我這個!
今年生日會否再進步一吓呀?!

我也愛“浮誇”的!!!XDDD

GapLo 說...

點解我只係得到一本 "小狗懶擦鞋"。

Kin 說...

well you are the one who said you dun like to receive gift cos you dun want to gift them back

now who is blaming :P