我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2009-07-07

鏡 JER 事件

星期六是難得的大學同學聚會,
到同學 W 作客,
大家決定玩 Pictionary 呢個咁有趣的遊戲!
個遊戲好簡單, 就係要估字, 兩人一組, 唔准講, 只准畫!


拿拿拿玩到最後一鋪,高潮來了
題目是'鏡子'

題目好似好淺咁
一開始大家都畫到一塊鏡似的東西
但係又唔知道第二個字係咩喎
咁 wild guess 就滿天飛

其中包括
鏡鏡 呀, 鏡人 呀
鏡乜鏡物咁~

Q 畫左個人, C 同學都唔明
於是 Q 決定出一招 "畫公仔畫出 JER"
在那個人兩隻腳中間再加上一隻!!

同學 C 見狀猶豫了一下
然後決定大叫 "鏡 JER" !!
究竟鏡 JER 係乜呢.....?? 真係一個謎... ^^"

P.S
其實Q 都只係學我同埋 C ,
事關我地一齊o係之前"大哥" 呢條度都不約而同咁加多左一隻腳落去!!! XD
(但我強調我係唔會估"鏡JER"的 XD)
anyway 實在太搞笑鳥~

沒有留言: