我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2007-06-10

小書架

呢一期愛上了看書
也認識了一些愛看書的人

幾星期前為了給 Q 買一份生日禮物
特地去了書局買了本書給她
就在那裏
看到這個小書架



它很得意啊
對懶懶的我真的很合用



你看?
這樣看書真的"他條" !

買了它幾個星期也沒折
差點忘記了它呢 ~

其實這個東西好像已存在一段時間
是最近看多了書才發覺有用吧 ^^

*****

P.S:
關於份禮物..
寄又無地址...
約佢我又唔夠靚仔....
算吧啦,睇來人地都唔想要.....

4 則留言:

匿名 說...

堅哥...
唔好咁啦..你幾時賞面同我食餐飯呀???

Q

Kin 說...

幾時都得~

我會記住約多幾個人的了 ^^

GapLo 說...

勁懶

匿名 說...

好呀好呀~
搵日去食0個個黃金蝦啦 --- 勁高膽固醇0個個..

Q