我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2006-09-27

胡思亂想

昨天去左剪頭髮..

個stylist有個新的洗頭姊姊
斯斯文文, 態度良好,
但係洗頭技巧就.....

快洗完的時候我開始在想著..

佢洗得咁差好唔好同佢講呢..
同佢講佢會唔會燥左,
跟住對d客 (我) 好差呢

定係應該同個stylist 講呢
但係個stylist 會唔會因為咁而鬧佢?
甚至抄左佢?
咁好似唔係幾好..

但係唔講..
下次剪咪又係見到佢,
佢又洗得咁差,
受害者咪又係d 客 <--我

諗完一輪, 都係決定同stylist講
但係個姊姊又好有禮貌咁同我抹乾d 頭髮
仲問我飲乜野添~

唉..
結果都係無左件事~

我成日都係咁.. ^^"

沒有留言: