我左手識打波,右手又識寫字,雙手仲識彈琴添!
好勁呀! hahaha~~ (嚴重自戀中! ^^")

2005-01-03

神鵰俠侶 與 UNO

新年快樂!! 祝大家新一年事事順利

:p 呢度又重新營業了 :p

一月一號去左個party 玩
咁見到一班朋友仔, 就一齊玩uno 啦
玩玩下我就提議玩 兩個人一組 喎

我對面係 "過兒"
"姑姑" 對面就係沈沈啦 :p 咁好順利成章就係咁樣team 起上來

第一鋪....
"過兒" 出 +4 罰左 Eddie 喎 (另外一組)
我見無人出, 咁我咪 "cut" 一張 +4 出去囉
咁就罰左 "姑姑" 12 張

大家見狀都很興奮, 畢竟大家都係希望其他team 俾人罰
呢個時候我就當然係同 "過兒" 慶祝啦

"give me five!" 我說
豈料 "過兒" 不但無興奮之情,
反而做了一個很驚訝的表情

他不相信自己的隊友會把 "姑姑" "打至重傷"!
結果只有我在慶祝 woo~~~~

此事說明"姑姑" 與 "過兒" 的感情深厚得非分隊就能分開!!

但值得高與之餘, 希望 "過兒" 與"姑姑" 玩遊戲可以投入一d ^.^

1 則留言:

匿名 說...

Wa...估唔到琴日會撞到你喎..我sudden諗起, 我地真係有成年冇見...rite??...haaa...btw...我lee個 comment 同你個 post係absolutely 冇關係既....除左lee句 "HAPPY NEW YEAR" !!!

Clarie